30.11.2012

Nejlepší fakultní nemocnice ČR

Bodovali jsme v pěti základních kategoriích celostátního hodnotícího projektu

Máme titul nejlepší fakultní nemocnice roku 2012!

V konkurenci 159 nemocnic, které se zúčastnily celostátního hodnotícího projektu Nemocnice ČR 2012, bodovala Fakultní nemocnice Ostrava hned v pěti základních kategoriích! V projektu, který probíhal od 1. března do 30. září 2012, hlasovalo 40 908 pacientů.

Fakultní nemocnice Ostrava se stala nejlepší nemocnicí z pohledu spokojenosti zaměstnanců, kde za sebou s rozdílem více než 7 procent nechala Všeobecnou fakultní nemocnici v Praze, a byla první také v kategoriích, které byly hodnoceny očima ambulantních a hospitalizovaných pacientů. Logicky se tedy stala i absolutním vítězem kategorie spokojenosti z pohledu pacientů a také absolutním vítězem celého projektu v kategorii fakultních nemocnic. A to stále není vše! První místo ve své kategorii fakultních nemocnic získala i v části, která hodnotí nejkratší dobu čekání pacientů od příchodu do čekárny po přijetí do ordinace. Znamená to, že ve FNO pacienti čekají nejméně. Bronzovou příčku mezi fakultními nemocnicemi pak získala i v kategorii Nejusměvavější nemocnice, v níž pacienti hodnotí pozitivní přístup personálu nemocnice, vlídné zacházení a frekvenci úsměvů, které k nim směřují.

„Titul nejlepší nemocnice roku 2012 ve dvou stěžejních kategoriích projektu, tedy v hodnocení z pohledu zaměstnanců i pacientů, vnímám nejen jako skvělý výsledek, ale také jako fakt, že vysoký standard si naše nemocnice udržuje dlouhodobě. V anketách zaměřených na spokojenost pacientů totiž FNO neboduje poprvé,“ konstatuje MUDr. Svatopluk Němeček, MBA, ředitel Fakultní nemocnice Ostrava. „Výsledky projektu potvrzují, že naše mnohaleté úsilí o maximální spokojenost našich klientů se nemíjí účinkem. Těší mne, že Fakultní nemocnice Ostrava jde ostatním příkladem a patří k těm českým nemocnicím, které dávají jasně najevo svůj zájem o pacienta a nabízejí špičkovou zdravotní péči. A nejen to. Velice si cením hodnocení ze strany zaměstnanců. Těm patří dvojí poděkování. Poděkování za to, že se výraznou měrou podílejí na našem pětinásobném úspěchu v anketě spokojenosti pacientů, a poděkování za to, že svými hlasy prokázali svůj vztah ke „své“ nemocnici a potvrdili, že naše snaha o spokojenost zaměstnanců se nemíjí účinkem.“

 


×
PředchozíDalší
Načítání